HKblogのブログ

HKblogのブログ

手作りパフェ I made a handmade parfait.

こんにちは。

先日の妻の誕生日。

手作りパフェを作りました。

その日のお昼に、まず業務スーパーさんへアイスクリームを、昭栄堂さんにパイを買いに行きました。

底から、サクサク系のパイ、妻お手製のチョコレートシフォンケーキ、アイスクリーム、硬めのパイ、最後に、たかちよさんのバニラアイスクリーム用の日本酒をかけました。

喜んでもらえたかな。

美味しそうには食べてもらいました。

それではみなさま本日もご安全に!

 

Hello.

The other day my wife's birthday.

I made a handmade parfait.

At noon that day, I went to a business supermarket to buy ice cream and Shoeidou to buy a pie.

From the bottom, I sprinkled a crispy pie, my wife's homemade chocolate chiffon cake, ice cream, a hard pie, and finally sake for Takachiyo's vanilla ice cream.

I wonder if you were pleased.

I had them eat it deliciously.

Then everyone, be safe today!